Cykelven-ordningen på 

ØRSTED VIRUM

EN SUPERCYKELVENLIG ARBEJDSPLADS

CYKELSERVICE FOR DIG MED EN TRAVL HVERDAG
VI LAVER DIN CYKEL MENS DU ARBEJDER

Cykelven er nemt og bekvemt!  Her på siden kan du se hvordan servicen fungerer. Klik på de seks ikonerne eller scroll ned på siden for at få uddybet de enkelte trin. Det er en engangsinvestering af din tid som vil lede til uendelig cykel-wellness!

 

Allerede medlem? Hop direkte til trin 2.

1. Bliv medlem

Det er gratis!

2. Book en tid

3. Print dit servicepapir

4. Parkér din cykel

5. Lås med vores lås

6. Betal

Indenfor 7 dage

 

TRIN 1 AF 6

1. Bliv medlem

 

For at benytte dig af Cykelven-ordningen, skal du være medlem. Men fortvivl ej, oprettelse er nemt og gratis.

 

Vi bruger informationen til at kontakte dig i forbindelse med reparationer af din cykel, sende påmindelser omkring besøgsdage og til at sende fakturaer via email. 

 

Dine kontaktoplysninger bliver ikke givet videre til tredje part.

TRIN 2 AF 6

 

2. Book en tid

 

Det er vigtigt at du booker en tid forud for vores besøg, da vi kun kan nå at lave et bestemt antal cykler, når vi er hos jer.

Klik på arbejdspladsens navn ud fra den dato du ønsker at booke tid (såfremt der er ledige pladser), indtast din e-mail og voila! så har du booket tid.

Man kan kun booke tid til én cykel per gang. Ønsker du at få repareret flere cykler, så beder vi dig booke tid over flere besøgsdage.

Husk - du skal være være medlem (trin 1) for at booke tid.

TRIN 3 AF 6

 

3. Print et servicepapir

 

Servicepapiret er det papir, hvor du udfylder hvilken reparation du ønsker. Du kan også se hvad det koster på servicepapiret.

 

Servicepapiret skal monteres synligt på din cykel, så vi kan se hvilken cykel der hører til hvem. Læg det i et plastic chartek hvis det regner eller sner.

 

Du kan downloade vores servicepapir ved at klikke her.

 

Du finder en samlet oversigt over vores priser på servicepapiret

 

 

TRIN 4 AF 6

4. Parkér din cykel

 

På bookingdagen skal du parkere din cykel i cykelstativet til venstre for receptionen. Og husk at gøre det fra morgenstunden, senest kl. 9.

 

Vi laver cyklen på stedet, imens du er på arbejde og du kan forvente, at vi senest er færdige med den

kl. 16, parkeret samme sted som den blev afleveret.

 

Vi ville sætte pris på, at du afmonterer stort ekstraudstyr, såsom barnesæder, eller sørger for at vi kan afmontere det for dig, så vi kan få din cykel op i vores stativ.

 

Hvis du skal have udført service, så husk også at fjerne det værste skidt fra kæde og tandhjul.

 

TRIN 5 AF 6

5. Lås med vores lås

 

Du skal ikke låse med din egen cykellås, men med en af vores. Låsene har et nummer og vi har også en nøgle.

 

På denne måde kan vi tilgå din cykel uden at skulle forstyrre dig unødvendigt, og samtidig sikre at din cykel er låst, når vi ikke er igang med reparationen.

 

Låsene kan findes i en låsekasse i receptionen.

 

Låsen skal afleveres tilbage samme dag, så dine kolleger kan benytte ordningen næste gang.

TRIN 6 AF 6

 

6. Betal

 

Når vi har udført service og/eller reparation på din cykel, så sender vi dig en faktura på e-mail. Denne faktura kan du enten betale med dit Visa/Dankort ved at følge et link i fakturaen (virker kun én gang). Du kan også betale via din netbank ved en almindelig bankoverførsel - du finder vores bankinformation i fakturaen.

 

 

 

... Er du stadig i tvivl? Kig i vores FAQ om du kan finde svar på dit sprøgsmål.
Eller skriv til os på
info@cykelven.dk.

Cykelven er en del af:

Socialøkonomisk Cykelkompagni ApS

Emblasgade 175

2100 Kbh Ø

 

info@cykelven.dk

 

Følg os på:

  • Facebook Clean
  • LinkedIn Clean